Általános Szerződési Feltételek
Az Általános Szolgáltatási Feltételek („ÁSZF”) tartalmazzák Bánkus Elisabeth EV. (székhely: 3600 Ózd Táncsics Telep 1/a, 1em/3.a, adószám: 55903116-1-25, mint szolgáltató (“Szolgáltató”) által üzemeltetett honlap(ok) használatára vonatkozó általános szerződési feltételeket. Kérjük, hogy csak akkor vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre (nem minősül írásba foglalt szerződésnek), magatartási kódexre nem utal.
Szolgáltató adatai:
A szolgáltató neve: Bánkus Elisabeth EV.
A szolgáltató székhelye: 3600 Ózd Táncsics Telep 1/a, 1.em/3.a
A szolgáltató elérhetősége, az igénybe vevőkkel való kapcsolattartásra szolgáló, rendszeresen használt elektronikus levelezési címe: info@belisa.hu
Adószáma: 55903116-1-25
Telefonszámai: +36 30 207 8272
A szerződés nyelve: magyar
A tárhely-szolgáltató adatai:
Cégnév: BlazeArts Kft.
Székhely: 1096 Budapest Thaly Kálmán u. 39.
Levelezési cím: 6090 Kunszentmiklós, Szent Erzsébet tér 11.
Cégjegyzékszám: 01-09-389087
Adószám: 12539833-2-43
Közösségi adószám: HU12539833
Alapvető rendelkezések
1.1. A jelen Szabályzatban nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen Szabályzat értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.
1.2 Felhasználó/Megrendelő, amennyiben belép a Szolgáltató által üzemeltetett weboldalra/honlapra, vagy annak tartalmát bármilyen módon olvassa – akkor is, ha nem regisztrált felhasználója a weboldalnak/honlapnak, a Szabályzatban foglaltakat magára nézve kötelezőnek ismeri el. Amennyiben a Felhasználó/Megrendelő nem fogadja el a feltételeket, nem jogosult a weboldal tartalmának megtekintésére.
1.3 Felhasználó/Megrendelő, amennyiben belép a Szolgáltató által üzemeltetett weboldalra/honlapra, vagy annak tartalmát bármilyen módon olvassa – akkor is, ha nem regisztrált felhasználója a weboldalnak/honlapnak, a Szabályzatban foglaltakat magára nézve kötelezőnek ismeri el. Amennyiben a Felhasználó/Megrendelő nem fogadja el a feltételeket, nem jogosult a weboldal tartalmának megtekintésére.
1.4. Jelen Szabályzat 2023. 08. 23-tól hatályos és visszavonásig hatályban marad. A Szolgáltató jogosult egyoldalúan módosítani a Szabályzatot. Felhasználók/Megrendelők a weboldalak használatával elfogadják, hogy rájuk nézve a weboldalak használatával kapcsolatos valamennyi szabályozás automatikusan érvényes.
1.5. A honlap/weboldal minden tartalma a Szolgáltató szerzői tulajdona.
Szolgáltató fenntart magának minden jogot a weboldal/honlap, annak bármely részlete és az azon megjelenő tartalmak, valamint a weboldal terjesztésének tekintetében. A honlap/weboldal tartalmai illetve az oldalak bármely alkotóeleme ( internetes tartalom, kép, hanganyag, videó, design, illusztráció stb.) csak a Szolgáltató előzetes, írásbeli hozzájárulásával használható fel. Továbbá Tilos a weboldalon/honlapon megjelenő tartalmak vagy azok bármely részletének letöltése, elektronikus tárolása, feldolgozása és értékesítése a Szolgáltató írásos hozzájárulása nélkül.
Rendelkezésre állás
1.6. A megrendelések feldolgozása munkaidőben történik. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő munkanapon kerül feldolgozásra. Szolgáltató minden esetben elektronikus úton visszaigazolja, hogy mikor tudja teljesíteni a megrendelést.
Adatkezelési szabályok
1.7. Cookiek, hírlevél és DM, továbbá az adatkezelés és feldolgozás vonatkozásában az Adatkezelési tájékoztató előírásai az irányadóak.
Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre
1.8 A honlapon/weboldalon megjelenített termékek, szolgáltatások csak online formában vásárolhatók meg.
A szolgáltatások közzétett árai Alanyi adómentes árak, Áfát nem tartalmaznak.
A termékek árai külön kerülnek feltüntetésre az eltérő Áfa-tartalom miatt.
A termékek futárszolgálatokon keresztül kerülnek kiszállításra, a házhozszállítás díja a termékek mellett kerülnek feltüntetésre. ezt nem tudom meg kell kérdeznem egy könyvelőt. még nem értékesítettem
1.9. A honlapon a Szolgáltató részletesen feltünteti a termék, szolgáltatás nevét, leírását, a termékekről fotót jelenít meg. A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek.
1.10. Amennyiben akciós ár kerül bevezetésre, Szolgáltató teljes körűen tájékoztatja Felhasználókat az akció részleteiről, időtartamáról.
Rendelés menete
1.11 A honlapon történő megrendelés fizetési kötelezettséget von maga után.
A Megrendelő a honlapon meghirdetett termékekre, tanfolyamokra, workshopokra, coaching szolgáltatásra az adott tanfolyamnál, szolgáltatásnál elhelyezett űrlap kitöltésével és a “Megrendelem “ gombra való kattintással jelentkezhet.
Az űrlap regisztráció nélkül is kitölthető.
Megrendelő az alábbi adatokat köteles megadni az űrlapon:
Teljes név
E-mail cím
Lakcím
Termék rendelés esetén:
Teljes név
E-mail cím
Lakcím
Szállítási cím
Telefonszám
A Szolgáltató és Megrendelő közötti szerződéses jogviszony a Megrendelő által megadott e-mail címre küldött, írásos visszaigazolással jön létre.
A visszaigazolás tartalmazza a szolgáltatással, termékkel kapcsolatos információkat, fizetési adatokat.
1.12 Megrendelőnek a rendelés véglegesítése előtt lehetősége van ellenőrizni a rendelését és visszalépni az előző fázisba, ahol módosíthatja a rendelését.
Szolgáltató megtesz mindent annak érdekében, hogy a honlapon a szolgáltatások és a termékek leírása minél pontosabb legyen. Az egyértelműen adatbeviteli vagy rendszer hibából származó téves árak ( 0 Ft, 1 Ft ) nem jelentenek ajánlatot, kivéve az akciós időszaki ajánlatokat. Ezeket az akciókat Szolgáltató minden esetben feltünteti.
Fizetési lehetőségek, szállítási módok
1.13 A weboldalon/honlapon megjelenített termékeket és szolgáltatásokat előre utalással vagy bankkártyás vásárlással lehet fizetni.
Tanfolyamok, workshopok és egyéb képzések esetén – Bankkártyás fizetés
Megrendelő kiválasztja a honlapon/weboldalon a megrendelni kívánt tanfolyamot, worshopot illetve egyéb képzést, és kitölti a Megrendelő űrlapot..
A “Megrendelem” gombra kattintást követően átirányításra kerül a Bank biztonságos fizetés oldalára, ahol a fizetéshez meg kell adni a bankkártya adatait és a “Fizetés” gombbal tudja véglegesíteni a vásárlást.
Ezt követően, visszairányításra kerül a belisa.hu weboldalra, ahol visszaigazolást kap a megrendelésről.
Coaching szolgáltatás esetén – Előre utalás:
Megrendelő a honlapon elhelyezett Megrendelő űrlap kitöltésével és a Megrendelem gombra való kattintással jelentkezhet. Szolgáltató a megrendelést követően elküldi a megrendelő által megadott e-mail címre a megrendelés részleteit, a fizetés módját és az utaláshoz szükséges adatokat. A szerződéses jogviszony ezen írásos visszaigazolással létrejön a Megrendelő és Szolgáltató között.
Termék esetén – Bankkártyás fizetés:
Megrendelő kiválasztja a honlapon/weboldalon a megrendelni kívánt terméket és kitölti a Megrendelő űrlapot. A “Megrendelem” gombra kattintást követően átirányításra kerül a Bank biztonságos fizetés oldalára, ahol a fizetéshez meg kell adni a bankkártya adatait és a “Fizetés” gombbal tudja véglegesíteni a vásárlást.
Ezt követően, visszairányításra kerül a belisa.hu weboldalra, ahol visszaigazolást kap a megrendelésről.
Szállítási módok:
A termékek kiszállítását futárcégek végzik. A szállítási módok a termék megrendelésekor a megrendelési űrlapon kerülnek pontosításra.
1.14. A szolgáltató webáruház köteles az igénybe vevő megrendelésének megérkezését az igénybe vevő felé elektronikus úton haladéktalanul visszaigazolni. Amennyiben e visszaigazolás az igénybe vevő megrendelésének elküldésétől számított, a szolgáltatás jellegétől függő elvárható határidőn belül, de legkésőbb 48 órán belül az igénybe vevőhöz nem érkezik meg, az igénybe vevő mentesül az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól. A megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a szolgáltatóhoz, illetve az igénybe vevőhöz megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik. A fenti szabályoktól eltérhetnek a felek, ha ebben megállapodtak.
A megrendelések feldolgozása és teljesítés
1.15. A megrendelések feldolgozása munkaidőben történik. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő munkanapon kerül feldolgozásra. Szolgáltató elektronikus úton visszaigazolja, hogy mikor tudja teljesíteni a megrendelését.
1.16. Ha Szolgáltató a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott termék nem áll rendelkezésére, köteles erről Felhasználót haladéktalanul tájékoztatni, valamint Felhasználó által fizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb harminc napon belül visszatéríteni. E kötelezettség teljesítése Szolgáltatót nem mentesíti szerződésszegése egyéb következményei alól.
1.17 Szolgáltató nem vállal felelősséget az esetleges elírások, a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt. Szolgáltató fenntartja a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés kizárólag Felhasználóval/Megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor.
Elállás joga
1.18. A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szabályozása értelmében Felhasználó a megrendelt termék kézhezvételétől számított 14 napon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket.
1.19. Az elállási jog gyakorlásának menete
Az Ügyfél elállási, illetve felmondási jogát a fent már hivatkozott 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet 2. mellékletében található nyilatkozat-minta felhasználásával, vagy az erre vonatkozó, maga által megszövegezett, elállási, illetve egyértelmű nyilatkozatával gyakorolhatja.
A Szolgáltató a Megrendelő elállási és felmondási jogának gyakorlását honlapján keresztül is biztosítja. A Szolgáltató e-mail útján haladéktalanul visszaigazolja a Megrendelő nyilatkozatának megérkezését.
Amennyiben a Megrendelő a fentieknek megfelelően eláll a szerződéstől, a Szolgáltató haladéktalanul, de legkésőbb az elállásról való tudomásszerzésétől számított 14 napon belül visszatéríti a Megrendelő által megfizetett teljes összeget.
A Megrendelő nem gyakorolhatja elállási jogát, amennyiben a Coaching alkalmat az ülést megelőző 24 órán belül mondja le. Ebben az esetben Megrendelő nem élhet az elállás jogával, részére Szolgáltató a megfizetett díjat nem téríti vissza.
A Coaching alkalom 24 órán túli lemondása esetén Szolgáltató lehetőséget biztosít a Coaching ülés másik időpontban történő igénybevételére.
A Megrendelő nem gyakorolhatja elállási, illetve felmondási jogát a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha a Szolgáltató a teljesítést a Megrendelő kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a Megrendelő tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti.
A Megrendelő nem gyakorolhatja elállási jogát, amennyiben a Coaching ülést alkalmat az ülést megelőző 24 órán belül mondja le.
48 órán belüli lemondás esetén Szolgáltató lehetőséget biztosít a Coaching ülés másik időpontban történő igénybevételére.
A termék visszaküldésének költségét a fogyasztónak kell viselnie, a vállalkozás nem vállalja e költség viselését.
Kellékszavatosság, termékszavatosság
1.20 Megrendelő a Szolgáltatóval szemben, annak hibás teljesítése esetén kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.
Megrendelő az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:
- a) kijavítást vagy kicserélést igényelhet, kivéve, ha a választott kellékszavatossági jog teljesítése lehetetlen, vagy ha az a Szolgáltatónak aránytalan többletköltséget eredményezne, vagy
- b) az ellenszolgáltatás arányos leszállítását igényelheti, a hibát a kötelezett költségére maga kijavíthatja vagy mással kijavíttathatja, vagy
- c) a szerződéstől elállhat, ha a Szolgáltató a kijavítást vagy a kicserélést nem vállalta, a kötelezettségének megfelelő határidőn belül nem tud eleget tenni, vagy ha a Szolgáltatónak a kijavításhoz vagy kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt.
Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.
1.21 Az igényérvényesítéshez a Megrendelőnek szükséges a termék, szolgáltatás számláját vagy nyugtáját a Szolgáltatónak bemutatni, a vásárlás beazonosítása és igazolása céljából.
1.22 Megrendelő fenti szavatossági igényét, reklamációját írásban az alábbi módon teheti meg:
- a) e-mailben: info@belisa.hu
- b) postai úton: 3600 Ózd Táncsics Telep 1/a, 1em/3.a
A bejelentéssel kapcsolatban a Szolgáltató legkésőbb 14 naptári napon belül nyilatkozik, ennek hiányában a reklamációt indokoltnak tekintette.
1.23 Amennyiben a reklamáció megítéléséhez szükséges, a Szolgáltató ügyfélszolgálata jogosult a Megrendelőt megkérni, hogy a terméket a Szolgáltató költségére juttassa el a Szolgáltató 3600 Ózd Táncsics Telep 1/a, 1em/3.a alatti postai címére.
Igénybejelentés (reklamáció) minimális tartalma:
– Megrendelő neve,
– Megrendelő címe;
– termék megnevezése,
– vételár;
– vásárlás időpontja;
– hiba bejelentésének időpontja;
– hiba leírása;
– Megrendelő által érvényesíteni kívánt igény.
1.24 A jótállási, ill. szavatossági idő alatt felmerült, jótállás, ill. szavatosság körébe tartozó hibákat a Szolgáltatónak költségmentesen ki kell javítani, kicserélni vagy újólag szolgáltatnia. Amennyiben ilyen hibák a Megrendelő tudomására jutnak, Megrendelő haladéktalanul köteles a Szolgáltatót írásban értesíteni jótállási, illetve szavatossági igényeiről.
1.25 Szolgáltató nem tartozik jótállással, illetve szavatossággal a természetes elhasználódásból származó, továbbá olyan károkért, amelyek a kárveszély átszállása utáni hibás vagy gondatlan kezelésből, túlzott igénybevételből, illetve a meghatározottól eltérő behatásokból, illetve egyéb, a termékek nem rendeltetésszerű használatából keletkeztek.
Panaszkezelés
1.26 Vállalkozásunk célja, hogy valamennyi megrendelést megfelelő minőségben, a megrendelő teljes megelégedettsége mellett teljesítsen. Amennyiben Felhasználónak mégis valamilyen panasza van a szerződéssel vagy annak teljesítésével kapcsolatban, úgy panaszát a fenti telefonon, e-mail címen, vagy levél útján is közölheti.
1.27. Szolgáltató a szóbeli panaszt azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja. Ha a vásárló a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel, s annak egy másolati példányát átadja a vásárlónak.
1.28. Az írásbeli panaszt a Szolgáltató 30 napon belül írásban megválaszolja. A panaszt elutasító álláspontját megindokolja. A panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát öt évig megőrzi a Szolgáltató, és azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatja.
1.29. Tájékoztatjuk, hogy a panaszának elutasítása esetén panaszával hatósági vagy békéltető testület eljárását kezdeményezheti, az alábbi elérhetőségeken.
1.30. Szolgáltató a fogyasztói jogvita rendezése érdekében igénybe veszi a békéltető testületi eljárást.
1.31 Panasszal fordulhat a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatósághoz is:
Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság
Cím: 1088 Budapest, József krt. 6.
Levelezési cím: 1428 Budapest, PF: 20.
Központi telefonszám: +36 1 459 4800
E-mail: fogyved@pest.gov.hu
vagy területi szerveihez.
Panasza esetén lehetősége van békéltető testülethez fordulni:
A magyarországi békéltető testületek listáját itt találja: https://mkik.hu/a-bekelteto-testuletek-teruleti-honlapjai
Vegyes rendelkezések
Szolgáltató kötelezettsége teljesítéséhez közreműködőt jogosult igénybe venni. A közreműködő jogellenes magatartásáért a Szolgáltató nem tartozik felelősséggel.
1.32. Ha a jelen Szabályzat bármely része érvénytelenné, jogtalanná vagy érvényesíthetetlenné válik, az a fennmaradó részek érvényességét, jogszerűségét és érvényesíthetőségét nem érinti.
1.33. Amennyiben Szolgáltató a Szabályzat alapján megillető jogát nem gyakorolja, a joggyakorlás elmulasztása nem tekinthető az adott jogról való lemondásnak. Bármilyen jogról történő lemondás csak az erre vonatkozó kifejezett írásbeli nyilatkozat esetén érvényes. Az hogy a Szolgáltató egy alkalommal nem ragaszkodik szigorúan a Szabályzat valamely lényegi feltételéhez, vagy kikötéséhez nem jelenti azt, hogy lemond arról, hogy a későbbiekben ragaszkodjon az adott feltétel vagy kikötés szigorú betartásához.
1.34. Szolgáltató és Felhasználó/Megrendelő vitás ügyeiket békés úton próbálják rendezni.
Ózd, 2023. 08.hó 23.nap